7. klass

Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7.KLASS
Teema: MANDALA
Tehnika: värvipliiats
Maht: 4 korda 45min
Õppevahendid: A3 paber, värvipliiatsid







Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7.KLASS
Teema: OPTILISED EFEKTID GEOMEETRIAS
Tehnika: Harilik pliiats
Maht: 3 korda 45min
Õppevahendid: A3 paber, pliiats, joonlaud






Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7. KLASS
Teema: RUUMILISED LINDID (kompositsioon)
Tehnika: värvipliiatsid, vildikad
Maht: 3 korda 45 min
Õppevahendid: A3 joonistuspaber, pliiatsid, vildikad

Idee: http://kunstitund.wordpress.com/author/kajakapesa/page/4/






Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7.KLASS
Teema: TEOS JA KONTEKST "MONA LISA"
Tehnika: pliiats, vildikas
Maht: 1-2 korda 45 min
Õppevahendid: A4 kontuuridega Mona Lisa

http://www.slideshare.net/eveneito/mona-lisa-13390553







Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7. KLASS
Teema: OP- KUNST
Tehnika: pliiats, vildikas või pastakas
Maht: 3-4 korda 45 min
Õppevahendid: A3 või A4 paber

http://www.slideshare.net/eveneito/op-kunst7-kl







Tallinna Kuristiku Gümnaasium
Sihtgrupp: 7. KLASS
Teema: KÕNEKÄÄND
Tehnika: vaba
Maht: 2 korda 45 min
Õppevahendid: A3 paber, pliiatsid

http://www.slideshare.net/eveneito/kneknd








Vanalinna Hariduskolleegium
Sihtgrupp:  7. KLASS
Teema: TALLINN  TÄNAPÄEVASE  PILGU LÄBI
Tehnika: markerid ja pliiatsid
Maht: 2 korda 45 min
Eesmärgid:  Osata analüüsida oma kodulinna ja sellega seonduvat ning seda läbi kunstitöö väljendada. Oskus väljendada läbi kunstitöö oma ideed ja arendada koostöö oskust. 3 kooliastmes on oluline märgata ühiskonnas toimuvat ning anda sellele oma hinnang.
Põhimõisted:  Tallinn
Õppemeetodid:  arutelu, rühmatöö
Õppematerjalid:
Õppevahendid: paberid, markerid, pliiatsid

Tunni ülesehitus:
Esimese tunni ajal lõpetavad lapsed eelmise tunni tööd, milleks on keskaegne Tallinn. Kui eelmisel tunnil räägiti keskaegsest Tallinnast, siis vastukaaluks vaatleme nüüd tänapäeva Tallinna. Tekib võrdluspilt.
Teise tunni alguses jagan klassi 3 liikmelisteks rühmadeks ja ülesandeks on kujutada tänapäeva Tallinna ja neid märke kohti, mis neile linnaga seonduvad.
ARUTELU: (8 min)
Millisena näete teie Tallinna?
Kust linnaosast te pärit olete?
Mis sümboliseerib teie linnaosa?
Võite kujutada  emotsioone ja kõik ei pea olema positiivne. Võite vaadata Tallinna ka kriitilise pilguga.
Kuni tunni lõpuni toimub iseseisev töö õpetaja juhendamisel.






Vanalinna Hariduskolleegium
Sihtgrupp:  7. KLASS
Teema:  LINN
Tehnika:  pliiatsid, pastellid
Maht:  2 korda 45 min
Eesmärgid:  Omandada kogemus ühistööst. Osata väärtustada teiste tööd ja loomingut. Osata ammutada  inspiratsiooni kunstiajaloost. Erinevate objektide kujutamine vaatluse ja mälu järgi.
Põhimõisted:  linn, erinevad kunstnikud
Õppemeetodid:  vestlus, aheljoonistamine
Õppematerjalid:  internet
Õppevahendid:  arvuti, projektor, paber, pliiatsid, pastellid

Tunni ülesehitus:
Tund algab. Kui eelmine kord rääkisime Tallinnast siis nüüd vaatame läbi kunstiajaloo, kuidas kunstnikud on linna ja linnaelu kujutanud. PowerPoint esitlus (6 min)
Jagan paberid ( 1 min)
1.      Kõigepealt joonistab igaüks ühe maja (mitte väiksem kui 8 cm) (aega 8 min)
Anname paberid endast paremale edasi.
2.      Joonistame maja kõrvale veel ühe maja (6 min)
            Anname paberid edasi.
3.      Joonistame pildile kas auto või bussi või trammi või trolli (10 min)
Anname paberid edasi.
4.      Joonistame pildile kas maja või veel mõne auto. (10 min)
Anname paberid edasi.
5.      Nüüd joonistab igaüks pildile selle, mis sealt tema arvates puudu on. (10 min)
Anname paberid edasi.
6.      Veelkord joonistate pildile selle, mis sealt puudu näib olevat. (10 min)
Anname paberid edasi.
7.      See töö, mis sinu kätte sattus jääb nüüd sulle lõpetada.(15 min)
REFLEKTSIOON: Tunni lõpus vaatame koos tööd üle ja koristame lauad (11 min)